Dagen

Vi har städat undan lite här eftersom vi får besök ikväll. Nu ska vi jobba lite med våra uppsatser och sen måste vi iväg och handla mat, och typ allt annat man behöver i ett hushåll... Vilken tur att det är den fjärde idag, studiestödet mottages med öppna armar! :-)

Stackars Selma, förutom att hon käkar medicin som en junkie har hon dessutom en "finne" på läppen. När veterinären i onsdags klämde denna motbjudande sak (som jag trodde var ett resultat av att hon blev biten av en schäfer) strittade det ut massor med snusk som träffade sköterskans glasögon mitt-i-prick. Hah. Idag var det min tur att sköta klämmandet och jag har ju varit med om fräschare saker, om man säger så...

Kommentarer
Postat av: Emmi

Nu ser jag den - jättefin!

2008-04-04 @ 13:42:30
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Josefin

hahah:D:D...hur kan en hund ha finnar?!.Låter som ett påhitt:D..ojoj..

2008-04-04 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0