Garderobrensning

Håller på rensa i garderoben. Jag är tillbaka i stadiet där mina kläder får ligga i klädskåpet i omgångar, allt ryms inte in tillika. Jag önskar mej en större garderob, en större lägenhet skulle inte heller vara helt fel...

Senare idag blir det ett gympass. Jag köpte en ny sport-BH på båten som ska testas idag.



Äntligen klar! En hel del kläder sorterade jag bort, dessa ska jag föra till en klädinsamling. Nu blir det stavpromenad till gymmet, sen ett pass där och efter det ska vi iväg och handla mat. Kylskåpet gapar tomt efter en helg borta från lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för helgen !
kiva att ni kom, fast det inte var så länge. Kul att du städar klädskåpet :D du måsta spara sånt som e bra.

2008-04-15 @ 13:59:57
Postat av: e

öhh städar du kläskåp igen..hoho:(

2008-04-15 @ 19:25:31
Postat av: Alexandra

E: Jo! Gud du såg ju hur det va kaos där nu när du va här i påskas. Ps. D had hunni bli mycket värre...

2008-04-15 @ 19:27:15
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0