Klipptid

Idag ringde jag till min frissa och fick en klipptid redan imorgon. Bokade inte tid för färgning för jag kan inte bestämma mej om jag ska fortsätta vara blond eller om jag ska bli brunett.

Testade på nätet hur jag skulle se ut med brunt hår, detta blev resultatet:
 
image664    image665
 Brunett                           Blond
(Ena bilden ser fullkomligt fejk ut, vilket den ju också är, men man får ju en lite aning om hur jag skulle se ut iaf)

Måste säga att jag är tveksam. Men samtidigt verkligen sugen på en drastisk förändring, har varit blond i snart 22år...
Åsikter?

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag hittade nu den bättre make over-sidan www.taaz.com - där kan du testa hejvilt. Men jag tycker fortfarande du ska hålla ditt blonda...:)

2008-04-08 @ 20:25:12
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Nej Alexandra jag tycker att du inte skall färga ditt hår brunt!!!! Du passar så bra med ditt blonda hår.Köp en ny brun blus istället.. (och sätt på huvudet).... ett dåligt skämt. eller hur, jag märkte det ! Vi hörs!Krammamma

2008-04-09 @ 10:47:17
Postat av: Nathalie

En gång blond, alltid blond ! ;)

2008-04-10 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0