På hotellet

Idag blev det en lite kortare dag, eller vi gick ju iofs ändå typ 6 timmar :-) Nåja, nu är jag ensam på hotellet, M gick till någon Military Shop som skulle ligga här i närheten. Jag är inte så intresserad av militärgrejs så jag erbjöd mej att stanna på hotellet och packa inför morgondagens hemfärd. När M kommer tillbaka ska vi öppna en flaska vitt vin och äta jordgubbar, sedan ska vi fixa till oss lite och bege oss till gamla stan där vi ska käka resans sista middag.

För övrigt blev det inget shoppas idag heller, vi bestämde oss för att bara gå runt och njuta av solen istället för att springa in och ut i massa varma affärer.

Min bloggdesign är alldeles konstig märker jag, texten ser hur mystisk ut som helst. Why? Nåja, ska ändra typsnittet, M sa att allt skulle se normalt ut då. Synd att behöva byta, jag gillar det jag har, Calibri heter det tror jag.

Bilder senare om jag hinner. Vill ju inte sitta framför datorn sista dagen här i Prag:-)

Kommentarer
Postat av: RN

Hej,
Det är så att alla datorer inte har Calibri installerat som font. Det följer med när du installerar Office 2007. Hoppas du är nöjd med mitt svart ;)
Ha de bra!

2008-05-11 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0