Pink!

Det blev en liten förändring. I grund och botten samma layout men jag bytte färg på det hela. Jag tyckte det var så fint då jag gjorde Jossans blogg rosa så nu ska jag också själv testa ha en rosa blogg. Vet inte riktigt om jag är nöjd så den gamla är sparad så att jag kan byta tillbaka när jag vill.

Nu ska jag sova. Helt slut efter denna dag, jag är fanken inte van med tidig väckning :-) Imorron blir det fredagsmiddag med våra kompisar och deras son. Vi ska bjuda på underbart god räksoppa, vet inte vad det blir för efterrätt. Några förslag på enkla och goda efterrätter?

Kommentarer
Postat av: Emmi

På min dator syns då inte din layout överhuvudtaget, bara den rosa menyn...:/
Goda efterrätter, hmmm...morotskaka är skitgott, annars är ju hallonkvarg en klassiker :)

2008-04-04 @ 00:27:42
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Tezz

Hej! Men åhh Rosa är helt rätt val och dina bilder i din header gör allt exotiskt och helt varmt och fint. Good on ya mate! Keep up the good work! Thesis work is long, it's like a baby kind of, when we're ready with this 'thing', it's gonna be empty for a while. We've been chewing and chewing this 'thing' for so long it's gonna be empty. Enjoy while it lasts, or how to say... Se glädje i det också, inte bara stön.... Ha en kanondag imorn! Jag och Kimby ska lämna in uppsats 1 i comm kursen nu, puh!

2008-04-04 @ 01:24:34
URL: http://www.usaaunz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0