Promenadmaraton i Prag

Idag har vi sett vad denna underbara stad har att erbjuda. Jag har alltid talat så varmt om Paris, men jag är efter denna dag beredd att kalla Prag min favoritstad. Prag är fyllt av underbar historia och vackra byggnader. Jag blev alldeles förvånad när vi gick från en vacker plats till en annan; det vackra tar verkligen aldrig slut här i Prag.

Vi har gått i över 6 timmar idag och varken jag eller mina fötter är speciellt fräscha. Det blir med andra ord en dusch nu innan det är dags att bege sej ut och äta middag.

Mera bilder kommer senare ikväll (om jag hinner, och orkar)
image694 image692
Jag avnjuter en god cappucino         Underbar utsikt över vackra Prag.
och en härlig jordgubbsbakelse
efter en lång dag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsvejs!
Gud va fint det ser ut, jag vill dit med jag, skulle passa mig perfekt eller hur? Härliga bakelser och gott öl.. elller va M? Ni skall njuta och ha det bra!Va försikgtiga!Krammamma

2008-04-21 @ 18:32:40
Postat av: Sandra

Gud så härligt det ser ut.. :)

2008-04-21 @ 19:57:25
URL: http://samdra.blogg.se
Postat av: Maria

Nej jag har aldrig varit där innan.. så de ska bli så kul!! finns det många ställen att shoppa på eller ?? billigt ???

2008-04-21 @ 22:52:49
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Josefin

va kulu du va på bilden:)!

2008-04-22 @ 10:58:57
Postat av: Alexandra

Jossan: På den bilden had vi gått hela dagen lång och mina fötter, som annars int e riktigt 100, mådde mycket, mycket dåligt... Kulu? - Nja...

2008-04-22 @ 17:59:50
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0