Söndag

Det känns i hela kroppen att det är söndag idag. Är det inte konstigt? Nåja, inget roligt händer hemma hos oss i alla fall, vi sitter framför våra datorer och jobbar. Jag börjar bli väldigt trött på detta nu, och det absolut värsta är när man kör fast och inte kommer vidare varken i tankar eller text.

Blev ingen biltur igår. Det kanske blir idag, men högst antagligen någon dag nu under veckan. I helgen åker vi till Finland, jag är dock inte riktigt säker på om jag ska åka med eller om jag ska stanna hemma med Selma... Får se.

Ikväll får ni inte missa filmen "Flightplan" på TV4 klockan 21.00. Denna film har jag sett ganska många gånger, den är riktigt bra! Dessutom går ju "Cold Case" på femman idag (22.30), det kommer vi nog att se.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Svar: Nå det blir lite svårt med tanke på att hon tänker vara i Ryssland hela sommaren och hösten och efter det vet man inte vart hon hamnar.

2008-04-06 @ 16:21:02
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Nathalie

Snälla, kom hem !:D

2008-04-06 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0