Stress!

Nu sitter jag här med mina engelska ord och tuschpennor. Underbart sätt att tillbringa en solig vårdag, eller..?! Blir nog en puas snart, vi ska gå ut med virvelvinden Selma. Sedan blir det mat, eftersom det var M som valde kvällens middag blir det hemlagade hamburgare, och det brukar smaka riktigt gott då han lagar dem. Vilken tur jag har som har en sambo som både kan och gillar att kocka. Själv är jag ju lite mindre begåvad bland grytorna och pannorna.

Ikväll känner jag för att bara hoppa i bilen och köra ut på en massa småvägar. Alltid när det blir vår får jag denna känsla som vanligtvis försvinner bara jag åker ut en enda gång. Det får nog bli ikväll, om tiden räcker till, vilket den antagligen inte gör...

Hoppas ni har en roligare lördag!

image652
Virvelvinden i somras

Kommentarer
Postat av: Emmi

Nej hördu, ingen roligare lördag här inte. Jag är nog inte gjord för att arbeta på helger, jag vill va ledig juh..

2008-04-05 @ 19:14:36
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0