Torsdag

Nu ska ja snart in till stan och köpa nya träningkläder för mina bonuscheckar från H&M. Jag riktigt skämdes igår på gymmet eftersom mina kläder var... mindre fina. Idag ska vi träna igen så för att slippa tycka synd om mej själv ska ja köpa nya träningbyxor och en fin t-shirt.

Senare ska jag in till skolan för att ha ett seminarium kring skrivandet av c-uppsatser. Eftersom alla andra C2:or (hela två stycken) befinner sej i soliga Australien nu så skriver jag min c-uppsats tillsammans med C1:or och går därför också på deras seminarium.

Efter skolan hämtar M upp mej och vi åker ut till gymmet och kör ett pass också idag. Det blir nämligen en ganska lång paus igen över helgen nu då vi ska åka hem till Finland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0