Torsdag

Har inte gjort mycket idag. Gick till gymmet, tränade och gick hem igen. That's it. Har just ätit, räkpaj med sallad. Borde packa och fixa inför resan men jag är seg och skjuter på det hela tiden. Känns som om vi bara packar ner och upp hela tiden... Har inte jobbat med uppsatsen idag eftersom jag igår fick veta att jag har två veckor längre tid på mej än vad jag trodde, skönt!

Nu ska jag fortsätta dega i soffan... SEN ska jag nog börja gå igenom mitt klädskåp och kolla vad jag ska ha med mej till Prag. Vi åker ju till Sthlm redan på lördag, där ska vi möta Jossan, V-P, E och M.J, och sedan flyger jag och M till Prag på söndag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, M.J:D...Sägs det som engelskt eller?.Som CJ i Baywatch:D?!

2008-04-18 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0