Vilken dag!

Idag har jag varit på språng sen klockan 13.

Först shoppade jag fina träningkläder på underbara H&M. Jag älskar den affären, allt är så billigt och bra :-) Efter den lilla shoppingen, och en glass, begav jag mej till skolan. Där hade vår lilla engelska grupp ett seminarium och jag berättade för dom andra hur man ska handskas med förkortningar då man skriver c-uppsatsen. När seminariet var över bjöd våra underbara lärare oss på te (kaffe för mej, och några andra) och kakor. Vi satt och pratade om allt möjligt, inte bara c-uppsatserna. Vissa lärare kommer man verkligen alltid att minnas! Andra vill man helst glömma . . Efter denna trevliga tillställning åkte jag till gymmet. Jag har precis ätit och packat klart inför resan till Finland, nu ska jag och M ännu gå ut med Selma. Sen dusch, och natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0