Fin lunch och lite OS

Idag blir vi bjudna på lunch på Portti. Ska bli trevligt att käka något annat än mackor till lunch. Hoppas det finns något gott på menyn. Vi kan tyvärr inte sitta utomhus idag, vädret är alldeles för grått, kallt och regnit för det. Hösten är här med besked...

Hörde btw att OS har börjat ganska bra för Finland. Önskar att jag kunde säga att jag inte följer med OS av fina etiska skäl, men med handen på hjärtat måste jag berätta att orsaken är så simpel som ointresse. Trots att jag själv är föga intresserad av OS önskar jag förstås de finska deltagarna all lycka, och visst hoppas också jag på några blänkade medaljer.

Nu är det dags för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0