Helgen

Helgen har varit trevlig. På lördagen tog M och jag det lugnt hemma i Dalsbruk. På söndagen såg vädret så ostadigt ut att vi bestämde oss för att inte åka till Borgbacken, istället hoppade vi i bilen och åkte till Åbo. Jag köpte äntligen min fina väska och så var vi på bio. Vi såg nya Batman, The Dark Knight. Jag, som egentligen bara gick och kollade på den för M's skull, blev positivt överraskad. Filmen var riktigt bra. Heath Leadger var, i enlighet med alla recensioner, enastående som The Joker.

M är hemma ännu idag, han ska tillbaka i kväll. Synd att jag måste jobba, hade mycket hellre tagit en lång sovmorgon med min älskling.

Kommentarer
Postat av: Marie

God Morgon :o)

2008-08-11 @ 07:32:27
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0