Irri

Finns en hel del saker jag stör mej på nu, tänkte jag skulle skriva ner dem här... Håll till godo.

• Ovissheten och ensamheten. 
                   - Jag saknar M och hatar att inte veta vad jag ska göra. Studera/jobba,
                      flytta/bo kvar..?? Äh.

• Det höstliga vädret.
                   - Idag var det 9 grader ute. Hallå! Vart tog sommaren vägen?

• De höga priset på bensin (och folk som inte fattar att bensin är dyrt...)
                   - Alla som kör bil förstår vad jag menar.  

• Hunden som håller på skrapa hål i väggen.
                   - Inte ens ättika verkar hjälpa denna gång. Förslag?

• Att jag fortfarande inte har fått mitt examensbevis.
                   - Hur länge kan det ta?

• Härmapor (ett roligt lågstadieord)
                  -  Så jobbigt med folk som inte kan bilda sej varken en egen åsikt, stil eller smak.

Jag är en riktig surkku .. . Men ibland måste man också få gnälla lite. Blir iaf på lite bättre humör när jag tänker på att vi snart åker iväg till solen och värmen. Underbara solsemestrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0