Måndag

Så är det måndag igen då. Sista arbetsveckan på gång. I helgen åker vi till Sverige för att flytta över våra möbler och grejs till Finland. Usch. Önskade att jag och M inte skulle vara tvugna att lämna Sverige och vårt liv där borta, men så är det. En ny tid,  nya utmaningar och ett nytt skede i livet står för dörren. Bäst att ta vara på alla nya möjligheter som yppar sej istället för att deppa ihop och bli en surkku över något man inte kan göra något åt. Ibland önskar jag  dock att jag hade Gizmolinas eller Englas till synes perfekta liv fulla av vardagslyx och roliga events. Inte ett bekymmer eller problem i sikte. Nåja, Innerst inne vet jag ju att inget har ett sådant liv, men när ens eget liv känns lite kaos är det ju lätt att  bli lite bitter...

Dessutom regnar det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

jag är lessen över att du är lessen, emn livet måst ibland gå i moll, så kan det gå idur igen sen!!Ett liv på bloggen kanske inte alltid är sådant man lever i verkligheten..eller va tros d? Men vardagslyx kan väl vara en promenad me mamma och hundarna bland älgfkugor och en fika me bulle på d,inte sant?Krammamma

2008-08-25 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0