Kräftskiva och underbart bröllop

Så va helgen förbi. Tiden går fort då man har roligt. Helgen har med andra ord varit underbar. Kräftskivan på fredagen var trevlig. Måste dock inflika att jag inte gillar kräftor. Det är så grymt jobbigt att sitta och peta, skala och pilla. Efter allt petas, skalas och pillas får man ju dessutom endast fram världens minsta lilla munsbit. Nej tack, jag gillar inte att slåss för min mat, för mej blev det bröd och sallad.

Bröllopet var underbart. E var så vacker. Allt var vackert.! Jag grät, överraskande nog, som ett barn genom nästan hela vigsel och fortsatte sedan i samma bana under den efterföljande festen då syster J sjöng en sång hon skrivit till de lyckliga tu. Festen var för övrigt jätterolig och maten + drycken som bjöds mycket, mycket god. Jag är så glad att allt lyckades och att alla gäster tyckte om festen.

Nästan så jag längtar tills det är min och M's tur :) Kanske det kommer upp lite bilder här på bloggen. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0