Fredag (igen)

Oj så tiden går, nu är det fredag igen och jag sitter och lyssnar på Fredagshälsningen här på jobb (just nu spelas Amy Diamond, jei för mej...). Igår kom M hem och han får vara hemma över hela julen och måste inte tillbaka före den 26.12 på kvällen. Tyvärr är han sjuk och inte det muntraste sällskapet, stackarn. Vi hade tänkt åka til Åbo idag och shoppa det sista inför julen och kolla på bio men det ställer vi in nu p.g.a. feberig skruppi, åker någongång under helgen istället. Jag ska i alla fall till frissan idag och det är tur eftersom jag har ett akut behov av att klippa och slinga håret, tror aldrig jag har sett lika hemsk ut i håret som jag gör nu. Usch!

Trevlig helg! Njut av den sista adventstiden, snart har vi de hemska och tråkiga januari, februari och mars här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0