Varför har jag inte tänkt på det här?

Jag hittade denna krönika på Aftonbladet för några dagar sen och blev helt förvånad. Hur kan det komma sej att dom här funderingarna har gått mej helt förbi? Efter att jag nu har tänkt lite mera på det hela tycker jag att hela resonemanget makes sense, men jag kan ändå tycka att man nu kan lämna diskussionen. Vi behöver inte förstöra den fina muminvärlden med en massa analyserande och diskuterande kring sexuella läggningar och könsroller, Mumin är ju trots allt en fin serie för barn (som vi vuxna kan hitta många intressanta dolda budskap i . . .).

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack, det är jättefint :)

2008-12-02 @ 19:01:25
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/
Postat av: J

Men jeees, tänkte du aldrig ge upp den här diskussionen?:P

2008-12-03 @ 09:42:38
Postat av: Alexandra

Nope, jag e fascinerad:)

2008-12-03 @ 10:52:45
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0