Att förtränga saker och ting

Trots innerliga försöka att förneka och förtränga fatumet att M ska åka iväg och lämna mej ensam i två hela veckor är nu snart den dagen här. Imorron åker M iväg till Filippinerna och jag blir alldeles ensam här hemma. Känns inte alls roligt. För många är två veckor ifrån varandra ingenting men vi är inte vana att vara ifrån varandra och jag skulle faktiskt föredra att han stannade hemma :-)

Nåja, det ska väl gå bra fast det känns surt just nu. Jag va ju faktiskt ensam i England tre veckor förra våren och det gick alldeles utmärkt. Dessutom har jag mycket att göra nu med seminarium, inlämningar, hemtentor och c-uppsatsen.

Faktum kvarstår dock; jag önskar att han inte skulle åka iväg...

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Hoppas att de 2 veckorna går snabbt!! Jobbigt att vara ifrån varandra så länge ju=(

2008-02-21 @ 20:03:44
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Nathalie

Oj han åker imorgon ! Hälsa han att ta d försiktigt och att han ska ha d bra ! Och det går nog bra för dig också :)

2008-02-21 @ 20:56:18
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Ja, hälsa M att vara försiktig men att ha det roligt ihop med sin pappa,hanskall se efter vad han stoppar i mun..krama honom med! E
komer väl till dig nu då M är borta så ni får planera tyger m.m
Vi hörs! Krammamma

2008-02-21 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0