Boklös

Hittade ingen roman jag ville ha på rean, de som föll mej i smaken hade jag nämligen redan läst... Hittade en hundbok då jag bläddrade igenom reatidningen som jag faktiskt tänkte köpa (en uppdaterad bok om hundraser i Sverige), men den var redan slutsåld, synd! Dessutom hittade jag en kokbok, jag köpte dock inte den idag men jag ska nog köpa den imorgon om den finns kvar, verkade jättebra.

Köpte lite fina ljus på Åhlens och en fin duk och en ljuslykta på Indiska i alla fall. Skönt med lite nya fina färger i lägenheten igen. Idag blev det blått och vitt.

Nu väntar jag på mitt fina armband från kyssjohanna och på ett hundschampo (och en olja) som jag -för många pengar- beställde på nätet. Jag hoppas innerligt att schampot är bra så Selma skulle sluta fälla. Det konstiga med pälsen är att den glänser och är vacker men behagar trots detta inte stanna kvar på hunden.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Blått o vitt ! (Y) ;)

2008-02-26 @ 19:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0