Dagen

Började dagen med en värdelös lektion i Digital bildbehandling, och fortsatte den med möte och en sväng på stan. Har också hunnit med hundrastning (små promenader och en timme i rastgården) och en lång fika med en kompis på stan. Skönt att ha program hela dagen lång, då hinner man inte sakna sin älskling fullt så mycket...

image591
I vårt fotoalbum står det "Två flugor i en smäll" under denna bild. Personligen tycker jag det är jätteroligt, men det kanske bara är jag... (Grekland, 2007)

Nu ska jag gå duscha och borsta tänderna med min 100 kronors tandkräm (det stod 69 på förpackningen...!) och sen ska jag sova. Imorron startar bokrean, ska bli skoj att gå runt och kolla på alla fina böcker (synd att du inte här hemma för att upprätthålla vår fina tradition M). Min bokrea slutar dock vanligtvis med att jag kommer hem med antingen hund- eller kokböcker, men i år ska jag spana efter någon riktigt bra roman.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Ja en rolig flugbild, vad varmt och skönt ni hade, i Kroatien? Hoppas du kan fynda någo böcker åt mig oxå.. vi får se! Vädret där då? Moffa va nöjd över sin födelsedag igår, många ringde och kom ihåg han..vi hörs!Krammamma

2008-02-26 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0