Förberedelse

Köpte denna bok på adlibris.se så att vi ska kunna utnyttja vår tid i Prag till max. Lärde oss läxan att alltid vara förberedda och åtminstone lite pålästa då vi reste till Budapest.

Det var efter ganska intensiv beslutsångest vi valde Prag som vårens resmål. I slutet stod valet mellan Prag och Azorerna (som sägs vara otroligt vackert). Det var jättenära att det blev Azorerna men vi bestämde oss för att resa dit då vi har mera tid.

Jag älskar att resa och se världen. Jag är glad att mina föräldrar reste med oss då vi var små, trots att vi alltid varit en stor familj, och jag känner mej väldigt lyckligt lottad som också idag (som studerande) har möjlighet att resa. Jag och M har som mål att resa minst en gång om året, de senaste åren har det dock blivit mer än en gång och det har varit absolut underbart.

image556 image558
Bilderna är tagna i (surprise, surprise) Köpenhamn

Kommentarer
Postat av: e

jag e avis jag e avis......meeen jag måste spara spara spara...:(

2008-02-12 @ 19:16:21
Postat av: Alexandra

E: Jo d ska bli så roligt. Ha läst mycki om Prag och verkar vara intressant och mysig stad. Men jag tror nog att de e roligare det du sprara till:)

2008-02-12 @ 21:33:01
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0