Fredag hela veckan

Känns verkligen som om det är fredag hela tiden, nu är den här igen. En vecka sen vi åkte till Finland är det också, tänkt så tiden går snabbt. Saknar verkligen Caribia och spa- och hotellivet.

Snart åker M till Fillippinerna, då blir jag ensam här i Skövde, dödstråkigt kommer det att bli. Men det är ju bara två veckor så jag ska väl överleva, kanske det t.o.m blir lite skönt att få vara ensam och bara rå om sej själv (knappast, men jag försöker intala mej själv det...).

Nu ska jag fixa i ordning mej och lägenheten och sen blir det gym. Borde planera och strukturera mitt ex-jobb men jag kommer inte igång med det, har ingen som helst inspis... Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0