Härligt

Vädret här i Skövde kunde verkligen inte vara bättre. Det är så underbart vårväder och vår termometer visar hela 9 grader (vet dock inte om den stämmer). När jag var ut på en promenix med Selma fick jag alldeles för varmt trots att jag bara var klädd i tröja och dunväst. Kan det verkligen vara så att våren är här för att stanna?

Idag har jag varit i skolan och på bibban. Lånade lite böcker som jag måste läsa inna jag på allvar börjar skriva c-uppsatsen. Stannade i stan påvägen hem och köpte lite smink, allt mitt gamla börjar ta slut och dessutom ville jag annars också uppdatera necessären inför våren.

Jag såg idag att min favorit Robert Gustafsson kommer till Skövde för att signera sin nya DVD ikväll. Det får vi inte missa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Jasså ni har varmt vårväder redan..här var det minus 5 i morse, vad för smink blev det? Skall till frissa i
morron, tar väl en mammaraggfrisyr?Jag vet inte mera hurudant hår jag vill ha.. ? Hälsa M.
Vi hoppas tranorna kommit till Hornborgarsjön till vi kommer i påsk..Krammamma!

2008-02-18 @ 14:39:23
Postat av: Alexandra

Helt fullt vårväder jo! Kan väl klippa page me lugg? Du ska ti åbo va? Tranorna borde no ha kommit, läst att någon ha sett dom där redan så.

2008-02-18 @ 14:48:21
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0