I Finland

Då var vi hemma i Finland igen då! Till havs blåste det som fanken och jag sov in total kanske en timme, och just nu, efter att ha ätit, är jag dödstrött. Jag bara längtar till kvällen då det blir avslappnande bastubad (det bästa med Finland, nästan...)

På båten hittade jag för övrigt äntligen klockan jag letat efter sedan greklandsresan i somras. En jättefin lacosteklocka. Vilken tur att jag inte köpt någon annan klocka trots att jag in i det sista trodde att jag letade efter lacosteklockan förgäves. (Bild kommer då jag är tillbaka i Skövde)

Idag är vi hemma i Dalsbruk och imorron åker vi alla till pappas "tillflytksort"  (han, och mamma, är redan där). I två dagar skall vi fira pappa och hans 50 år. Ska bli roligt! På tisdag åker vi hem till Skövde igen, med dagsbåt. Herregud det kommer att bli långtråkigt!

Har använt lite olika datorer längsmed resans gång och har upptäckt att min bloggdesign inte ser likadan ut överallt. Vissa detaljer var jag medveten om att kunde skifta från dotor till dator men nu har konstigheter jag inte hade en aning om uppenbarat sej. Hmn, får nog ta en titt på det senare.

Dessutom håller blogg.se på bråkar med mej och det går inte att få bort "kursiv", så jäkla irri! Nåja, jag publicerar inlägget (som jag skrev tidigare idag) nu i alla fall och försöker fixa nästa gång jag bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0