Förändringar!

Nu äntligen fick jag min blogglayout färdig. Gillar färgerna jättemycket och håller nog fast vid denna ett tag.

Har hunnit fixa lite i lägenheten, har bland annat städat bort alla små tomtar och annat julkrafs. Köpte fina tulpaner när vi handlade idag och har plockat fram alla fina och ljusa vårfärgade prylar. Nu blir det kaffe och sen ska det moppas golv. Senare blir det film, vilken vet jag inte ännu. På TV 4 kommer det en film som heter "Domestic disturbance" (21.00), men det kommer också "Cold Case" och "Criminal Minds" på kanal 5 (med start 21.45).

Imorron har jag lite ärenden att uträtta. Ska bland annat köpa en grej jag aldrig trodde att skulle komma in genom min dörr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0