Gårdagen

Igår hade vi en jättefin dag. Vi besökte J's och V-P's lilla lägenhet. Den var hemtrevlig och fint inredd men jag kan inte fatta hur två personer kan bo på så liten yta. Men; Finns det hjärterum så finns det stjärterum :-). Jag köpte en hel del nya kläder, mest basplagg från Gina. Vilken underbart stor Gina Tricot det har öppnat i Hesa. Det är roligt att Gina ska öppna i Åbo också eftersom Åbo ändå är närmare Dalsbruk än vad Hesa är. Också IKEA ska öppna i Åbo, häärligt!

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag ut en sväng. Ser inte ut som vädret är allt för mysigt men det snöar i alla fall och det är skoj.

Bilder på de köpta plaggen kommer senare, kanske om jag orkar fota.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0