Gonatt!

Inga inlägg idag. Kanske kan bero på att jag inte har så där väldigt mycket intressant att skriva...

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp förbannat tidigt också imorron. Det finns inget värre än att en mörk och kall januarimorgon stiga upp redan vid klockan fem. Nu har det åtminstone snöat hela dagen så det är väldigt mycket ljusare och på så sätt trevligare men det är fortfarande långt ifrån en höjdare.

Bestämde oss för att stanna ännu lite längre i Finland. Vi kommer att åka hem mot Skövde på lördagen istället för på torsdagen som det från början var tänkt. Detta främst för att familjen (den kvarvarande delen av den i alla fall) skall åka på en "utflykt" till Åbo, vi skall kolla på bio. Jag och M ska åka in lite tidigare och gå en sväng på stan innan dom andra kommer.

Nu är det verkligen dags för sängen här!

Ps. Bild på kläderna jag köpte i Hesa kommer imorgon, jag kommer dock inte att lägga upp kakreceptet (det var inget att ha).

Ps 2. Den nya layouten är på G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0