Gossip girl

Jag ska, som säkert många andra också gör, säga vad jag tyckte om det första avsnittet av serien "Gossip girl". Jag tyckte det var dåligt. Ska ge serien en chans till och kolla nästa vecka, kanske ändrar jag uppfattning.



Måste också skriva att jag har nog världens gulligaste sambo/pojkvän/fästman. När jag kom hem efter min långa kvällskurs hade han fixat till en underbart god ostpaj, härlig sallad, fin dukning och tända ljus. Man kan inget annat än älska ♥.
image486
Sommaren 2007

Kommentarer
Postat av: e

ååååhh..tötis er två:)

2008-01-29 @ 21:42:23
Postat av: Nathalie

Nåå va gulligt :) tur att jag gav den där kocken åt han ;) han e nog en äkta kock ! :P hälsa han ;)

2008-01-30 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0