Inget att göra...

Jag har inget att göra. M är i skolan och jag är ensam hemma. Ute är det asigt väder med regn och hård blåst. Jag skulle kunna gå till stan, men känner inte för det heller... Städa det gjorde jag igår, Selma sover och det kommer inget bra på TV denna tid på dygnet. Har lite uppgifter/läxor/övningar jag borde göra i photoshop, men har ingen lust. Under kursens (digital bildbehandling) gång kommer det säkert hända saker med bloggen. Vi skall nämligen jobba med eget material också, bloggen är i princip det enda jag har, + några foton.

Nåja, får hoppas att det finns biljetter till "Arn" ikväll, då har jag i alla fall något att vänta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0