Tips! (och annat allmänt)

Hade lektion på morgonen och efter den har jag bara varit här hemma och fixat med grejer. Har bland annat tvättat fönstren. Ett tips till alla fönstertvättare där ute är att använda tidningspapper i stället för trasor och/eller annat. Använd bara fönsterputs som du gnuggar bort med tidningspapper, fönstren blir glasklara och helt randfria. Perfekt!

Nu ska jag ut och stava och efter det ska jag iväg på en kvällskurs i kommunikation och samtalsmetodik. Kursen är slut klockan 20.00 och då ska jag cykla hem snabbare än kvickt så jag inte missar så mycket av den nya serien "Gossip girl" som börjar idag på femman (kl. 20.00). Efter "Gossip girl" kommer "I huvudet på Gynning". Många verkade gilla detta nya program, själv tycker jag det är ganska irriterande och lite "all over the place". Här hemma blir det, med andra ord, nog en film ikväll i stället.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Ja nu har du då oxå prövat på det bästa för fönstre! Man lär sig av sina mammor, ser du!
Jaha, så cykeln var köpt då?Vi hörs igen bakar en kladdkaka med hallon och sen blir det vaniljglass till! Vi
hörs!Hälsa M.Krammamma

2008-01-29 @ 18:00:58
Postat av: Alexandra

Mamma: Nope, inte köpt ännu. Funderar lite... Men blir nog säkert imoron, ska iaf se på den då.

2008-01-29 @ 21:12:44
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0