Torsdag

Började dagen med ett gympass (två timmar senare än planerat eftersom jag inte kom upp ur sängen då klockan ringde). Sen gjorde jag lite ärenden inför pappas födelsedag och nu ska jag städa, packa och photoshoppa. Imorgon vid lunch startar vi mot Sthlm och på kvällen avgår båten mot Finland. Jag hoppas verkligen att det inte stormar, usch!

Igår såg jag btw en bra film med Sandra Bullock (tycker hon är en jättebra skådespelerska). Filmen hette "Premonition", den var spännade och intressant. Rekommenderas!

image494

Kommentarer
Postat av: e

jag hatar sandra bullock..

2008-01-31 @ 18:12:56
Postat av: Alexandra

Hah, d gör M med! Därför såg jag på filmen ensam också:)

2008-01-31 @ 19:24:47
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: j

Jag såg den i förrgår...hyrde den!Jättebra, men v-p tyckte inte..:)

2008-01-31 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0