Träning och vanlig vardag

Började dagen tidigt med ett pass på gymmet. Det  var skönt att träna på förmiddagen, oftast sover jag ännu den tiden jag var där idag :-) Blev bra träning denna gång, tränade mest armar och mage.

Idag blir det annars lite skoluppgifter, jobbansökningar och senare stavgång. M håller på fixa middag nu, blir köttbullar. Jag har tur som har en så fin sambo som med glädje lagar god mat till oss nästan varje dag. Snart åker han dock till Filippinerna i två veckor, då får jag allt kocka själv.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Ja, du har tur som får din middag varje dag gjordav nån annan :) Dessutom smarkar det bra det han gör förutom då
han använder chili..hothot..Ni är duktiga på stavgång, pappa och du! Borde börja med för bones...skall börja söka mig hemåt efter en arbetsdag igen, skall fixa lite köttfärssås och spagetti till dem där hemma.Vi hörs!Hälsa M.Krammamma

2008-01-21 @ 14:39:17
Postat av: e

går pappa stavgång med?

2008-01-21 @ 16:49:45
Postat av: Alexandra

E: Japp, han börja samtidigt me mej!

2008-01-21 @ 16:51:39
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: e

vaddå har ni någon hemlig deal elelr?:) går han också lika länge?

2008-01-21 @ 22:10:21
Postat av: Alexandra

E: ingen deal:) Råka bara bli så :) Ja vet inte hur länge eller långt han går alls. Säkert någo liknande som jag.

2008-01-22 @ 00:00:29
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0