Dåligt uppdatering

Jag har blivit dålig på att blogga! Har svårt att hinna med det när jag först jobbar och sedan ofta har en massa program på eftermiddagen, dessutom har vi inget internet i lägenheten...

Nåja. Under veckans gång har jag hunnit med en hel del, b.la. ett besök till stan och rean. Hittade en del fina saker; lite toppar, smycken, hudvårdsgrejs o.s.v. Dock hittade jag inte det jag sökte efter, nämligen ett par snygga solbrillor. Jag provade en hel massa olika varianter och märken men inget föll mej 100% i smaken. Jag ska leta vidare imorgon när vi igen åker till stan en  snabbis innan vi åker ut till V-Ps' sommarstuga. Kommer att bli en rolig kväll med bastubad och korvgrillning, precis som det ska vara på en finsk sommar.

De utlovade bilderna dyker upp här på blogg så snart jag hittar kamerasladden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0