Första dagen

Idag var min första dag på sommarjobbet. Kändes helt ok faktiskt, men visst måste jag erkänna att en sovmorgon inte hade suttit fel...  Nu har jag och M just varit ute på en promenad med Selma och jag ska snart ta ett bubbelbad.

E och M.J har åkt hem till Sthlm och syster N åkte med för att börja sitt sommarlov med några veckor i storstan. Bara jag och M är kvar på ön, J och V-P är nämligen också dom hemma i sin lägenhet. Någongång under veckan ska jag åka in till Åbo med en kompis för att kolla på Sex and the City-filmen, som jag längtar! Och i helgen väntar en rolig fest med "gamla schake". Med andra ord har flytten till Bruke inte medfört enbart tristess.


Kommentarer
Postat av: nathalie

2008-06-10 @ 12:58:20
Postat av: Nathalie

Nu sitter jag med emilia på rast, på dagiset hon jobbar ! helt kul, men dom e nog lite roliga. Har fått ett flygplan, blommor och teckningar av något barn... ;) allt e roligt än så länge! :D

2008-06-10 @ 12:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0