Sista veckan

Nu har sista veckan i Skövde börjat. Har massor att fixa med innan hemfärden och det känns som om vi aldrig kommer att bli klara med alla måsten. Jag har ju dessutom, förutom allt flyttningsmojs, en del att jobba med inför opponeringen jag har på onsdag. Voivoi, jag som redan mentalt hade tagit sommarlov.

Igår var vi till Biltema för att köpa lite grejer till bilen. Det fanns massa braiga bilgrejer och jag hade gärna köpt nästan allt :-) Vi kom i alla fall hem med nya kapslar (åh, jag längtar till den dagen då vi kan köpa riktiga lättmetallfälgar), massa rengöringsprodukter, förvaringsficka till bakluckan och en sorts påse som ska suga upp dålig lukt. Denna köpte vi eftersom Selma sitter i baksätet och då sprids ju onektligen en viss hundlukt...

Nu ska jag packa ner mina kläder och på samma gång ska jag passa på och sortera bort lite gamla paltor. Ska också hinna med en sväng till stan. Jag har ett paket som ska hämtas ut och så måste jag returnera en tröja jag köpte förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just så, nu har sista veckan börjat.. Och det börjar bli på tiden för dig, att skriva en ny blogg ! :D Tack! :D

2008-06-03 @ 13:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0