Efter många om och men

Jag är nu, efter många om och men, äntligen hemma, och det är vår nya dammsugare med. Jag ska genast inviga den och hoppas att den är jättebra, eller åtminstone så bra som en dammsugare för 500kr kan vara...

Måste också inflika att jag verkligen är en patetisk chaufför. Inte dålig, bara patetisk. Jag parkerade jättelångt ifrån affären där jag skulle köpa dammsugaren bara för att jag skulle slippa fickparkera. Detta resulterade i att jag fick släpa en dammsugare, en papperspåse med matvaror och en blompåse jättelångt innan jag kom fram till min parkeringsplats när jag skulle åka hem. Kände mej som en jäkla nomad. Så sant som det är sagt; dumt huvud får kroppen lida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0