Livet

Kom just på att eftersom jag har lämnat in alla slutuppgifter och tentor för kurserna jag läst denna period är jag nu klar med all skola. Jag har "bara" c-uppsatsen och uppgifter som relaterar till den kvar. Inga föreläsningar, läxor eller tentor. Jag ska nu i princip vara klar för arbetslivet. Vad tiden går fort, känns som om det var igår vi flyttade till Skövde och påbörjade vårt eget liv tillsammans. Nu ska allt snart rivas upp igen och något nytt ska påbörjas. Varje gång något nytt händer, varje gång ens vardag och struktur ändras, känns det skrämmande men samtidigt väldigt spännade. Massa frågor, tankar och funderingar dyker upp och man vet inte svaret på ens häften av dem. En sak är jag i alla fall säker på; bara jag och M får vara tillsammans går allt bra.

Kommentarer
Postat av: patti

du anar itne vad jag längtar tills mina ytterligare 3 år är över. vill också befinna mig där just nu.

2008-03-25 @ 16:04:25
URL: http://pattipatti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0