Near-Death Experience

Kom just in efter en lång prommis med Selma. Det var dock nära att jag inte alls lyckades ta mej hela vägen hem idag, tänkte nämligen bli överkörd. Japp, på allvar, överkörd.

Jag var påväg över gatan, det var grön gubbe, då en ful gammal Opel Astra från 90-talet plötsligt kommer gasande i full fart. Jag hann knappt reagera alls innan jag hörde bromsljuden. Det var väldigt nära att jag, och Selma med för den delen, blev påkörda av någon tönt som inte kan fatta att sakta ner i korsningar och låta personer, som har grön gubbe, gå över gatan!

Det är inte bara det egna livet man utsätter för fara när man kör vårdslöst, också andra, oskyldiga personer kan komma till skada!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Tur att du lever! Vilken ttönt var det? På flit månne, eller i fyllan? var nu försiktig!
Krammamma

2008-03-01 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0