Rolig dag

Nu ska jag bara skriva ett snabbt inlägg och sen krypa till kojs efter en rolig dag.
 
Efter att syster E kommit hem från jobbet hoppade vi alla (inklusive Selma) in i bilen och åkte ut på tygjakt. Hittade inget tyg, men dock ett klänningsmönster som vi nog kommer att använda oss av. Mycker fint! Köpte också lite annat smått och gott, bl.a. en hundsäng och viktmanchetter (att ha runt handlederna då jag stavar), men det blir nog mera shopping imorron då vi åker in till Stockholms centrum

Jag har haft extremt ont i min arm idag. Fick springa in på Apoteket i stan och köpa Ibumetin Gel som jag smorde in armen med. Behandligen avslutade jag med en Ipren och nu känns det lite bättre, fortfarande inte helt bra dock. Undrar vad som är fel..?

Nu ska vi, mätta efter räkmackor och vin, gå sova. Imorron blir det relativt tidig väckning så att vi hinner med mycket under dagen. På kvällen ska vi, som de flesta andra, sitta bänkade framför TVn för att se vem som vinner Melodifestiveln.


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter roligt :) jag längtar till nästa helg jag ! :)

2008-03-15 @ 08:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0