Trött

Jag somnade sent igår natt och idag ringde väckarklockan redan 7 eftersom jag hade tidig lektion. Det var sista lektionen i Digital bildbehandling som stod på schemat och under lektionen presenterade alla sin slutuppgift. Jag fick bara positiv feedback på min bild och det var jätteroligt. Lektionen slutade halv ett (!) och då mötte jag upp M och tillsammans gick vi och åt lunch. Efter lunchen gick jag till bibblan för att skriva klart min hemtenta och jag kom precis hem. Det har med andra ord varit en lång dag för mej. Nu ska jag städa undan det sista från igår och sen ska jag lägga mej i soffan och kolla på TV. Klockan 21.00 kommer "Miss Secrret Agent" på TV3. Jag som gillar Sandra Bullock ska i alla fall kolla på den.

I fredag kommer familjen hit och hälsar på. Ska bli så roligt, jag hoppas dock innerligt att snön behagar smälta innan dom kommer, blir så mycket roligare om man kan vara ute i det vårfina vädret.

Min slutuppgift i Digital Bildbehandling
image617

Kommentarer
Postat av: NW

Fin bild :) jo snart kommer vi ! :D längtar så :)

2008-03-18 @ 19:29:34
Postat av: Anonym

meeen sandra bullock..hon
eju störande..jags ka s pe på house jag

2008-03-18 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0