Beslut

Nu, efter många om och men, har jag äntligen bestämt mej för att också flytta hem till Finland. Inte för alltid, vi (jag och M) har för avsikt att bo och jobba i Sverige, men vi flyttar båda hem under ett år nu. M ska göra lumpen och jag ska . . . Ja, vad jag ska göra är inte riktigt klart än. Ska söka jobb, men får jag inget kanske jag studerar, eller gör något annat. Som sagt, det är inte riktigt klart än.

Det kommer att bli ledsamt att lämna Sverige, och Skövde. Jag trivs bra här. Jag passar inte riktigt in i Finland, här känner jag mej mera hemma. Jag kommer att sakna mina kompisar och vår underbara lägenhet. Jag ser denna lägenhet som mitt första egna hem, lägenheten vi hade i Ryd, innan vi flyttade till centrum av Skövde, var nämligen så ohemtrevlig att jag helt enkelt ignorerar dess existens.

Snyft.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kommer också att sakna Skövde och er lägenhet :/ menmen, nog blir det kul att ni flyttar hem också :) nu sommarkrysset ! :)

2008-05-17 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0