En sväng på stan

Eftersom jag tidsmässigt ligger relativt bra till med min uppsats ska jag nu bege mej ut på stan en sväng. Jag letar febrilt efter en vanlig brun kofta men kan inte hitta en någonstans. Hur svårt ska det va liksom? Nåja, efter svängen på stan ska jag fortsätta med uppsatsen. Inget annat intressant inplanerat här inte.

Ikväll blir det återigen en kväll fylld med bra TV-program. Gossip Girl, Desperate Housewives och Christine. Skulle gärna också se dokumentären Försvunna Madeleine McCann som går på 4an, men den krockar med DH...

Ha en bra dag!

Ps. Hatar att blogga från nya plattformen. När jag har skrivit ett inlägg och ska publicera det kommer det bara upp en ruta där det står typ Internal error. Sedan finns typ häften av mitt inlägg sparat som ett utkast, medan andra häften är spårlöst försvunnen. Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0