Fredag!

Idag ska M lämna in sin C-uppsats (jag har ännu två veckor kvar). Han har varit så extremt duktig de senaste dagarna och det märks verkligen i uppsatsen. M är en av de smartaste människorna jag känner (han har skrivit en teoretisk uppsats om moraliska val i datorspel) och jag tror han kommer få ett riktigt bra vitsord för denna uppsats! Dagen till ära ska vi "fira" lite, hur vet jag dock inte ännu. Här lyser i alla fall solen för fullt och det har utlovats runt 25 grader, så vi sitter nog inte inne.

Nu ska jag snart bege mej ut i solen igen, härligt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ojj ! :) hälsa grattis åt Mats ! :) vi kom just hem från Åbo ! :) jag hittade allt jag behövde, klänning, vårfestkläder, skor :) Jättefin klänning har jag:D ha en bra kväll ;)

2008-05-09 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0