Free as a bird!!

Äntligen! Uppsatsen är inlämnad! Jag kan börja leva igen!

Satt uppe till klockan halv fyra igår natt och jobbade med den, och känner mej nu så lättad då den är inlämnad. Vilken skön känsla! Jag firade inlämningen med Citron-Lakrits glass och några avsnitt av Friends, sen somnade jag :-)

Lyssnar på: Rodolfo Chickilicuatre - Baila el Chiki Chiki (fastnar på hjärnan, big time)
                      Sébastien Tellier - Divine

Nu ska vi snart åka till Skopunkten. Sen ska jag inte göra någoting mera idag. Ingenting!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Grattis! Jag fasar nog lite för när jag ska börja skriva mitt examensarbete, jag misstänker att det kommer gå trögt...

2008-05-26 @ 19:36:42
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: mamma

Hejsvejs!

grattis gumman...det var det! När kommer resultatet?Ja skopunkten,din svaga punkt!Lrammamma

2008-05-26 @ 19:46:09
Postat av: Nathalie

Ojj grattis ! :D säkert jätteskönt nu då det e klart jo :)

2008-05-26 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0