Handledning

Nu är jag hemma efter ett långt handledningsmöte. Ingen totalsågning blev det, och det känns bra. Hade verkligen inte kunnat hantera en sågning så här nära inlämningsdatumet. Jag fick beröm för mitt skrivsätt, men också tips och nya infallsvinklar. Känns skönt att ha det över, måste erkänna att jag nästan var lite nervös eftersom jag själv inte är riktigt nöjd med min text. Nåja, det blir nog bra.

Nu ska jag dricka kaffe och äta en macka, sen blir det uppsats igen. Jag hade gärna gått till gymmet idag men våra medlemsskap har gått ut så det blir nog inget av det.

Kommentarer
Postat av: Bella

Ny tävling hos mig! Va med du också, det är superlätt!

http://thespaceinbetween.blogg.se/2008/may/tavling-vinn-blushrouge-fran-milani.html

2008-05-15 @ 13:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0