Högsommar?

Här i Skövde har vi närmare 30 grader och solen lyser från en molnfri himmel. Man blir ju så lycklig! Vi tog bilen till Simsjön imorse och har nu legat där och solat hela dagen. Nu är vi hemma för att fixa lite mat och sedan ska vi bege oss ut till torget för att köpa mjukglass.

Har på känn att packandet blir lite försummat också idag... (Igår hann jag dock gå igenom och packa våra skor, vilket inte är ett så litet jobb med tanke på att jag har en hel del skodon...)

Lyssnar på: Johnny Cash

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsvejs!

Ja.d e säkert lessamt att packa ner Skövdelivet, men nya utmaningar och kanske ni återvänder...till Hornborgarsjön..vi har inte pratats vid på länge.. jag har haft otroligt att göra igen..tack för hälsingen i Tongåvan! Vi ses snart och hörs i morrn!Hälsa M. krammamma

2008-05-30 @ 22:33:01
Postat av: Nathalieviktoriasmode

Svar: ja det är verkligen helt sjukt! jag ska maila H&M innan helgens slut :)

2008-05-31 @ 01:39:49
URL: http://nathalieviktoriasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0