Lördag

Dagen börjades med ett gympass. Blev inte så effektivt idag men bättre än ingenting i alla fall. Efter träning gick jag en sväng på stan. Gick b.la. till guldsmeden för att be dom slipa min förlovningsring men dom bad mej komma tillbaka på måndag. Ringen får med andra ord vara repig en dag till. Jag hittade dessutom en underbar tunika på Gina och ett par ursnygga Hilfiger-skor. Ska fundera om det är något jag verkligen behöver innan jag slår till. Skorna är dock onekligen underbara och kommer antagligen att köpas förr eller senare i alla fall...Nu har vi käkat och ska ut och gå me Selma. Efter det ska jag jobba vidare med min c-uppsats. Har varken inspiration eller lust att skriva något men jag måste. Måste. Måste.
image718
Igår  såg vi filmen "Ps. I love you". Den var inte jättebra men ändå helt OK. M tyckte den var jättedålig, så den kanske nog kan klassas som en typisk "chick-flick".





image716Har också hunnit se filmen "The assassination of Jesse James". Denna film var ganska rörig men ändå bra. Det första jag gjorde när filmen var slut var att googla "Jesse James". Så underligt att han, trots att han egentligen var en simpel tjuv och mördare, hyllades (och hyllas) av den amerikanska befolkningen. image717

Dessutom har jag också börjat kolla på andra säsongen av serien "Big Love". Serien är inte alls i klass med SatC och Friends men den går att kolla på.


Ikväll blir det antagligen också någon film, vilket vet jag ännu inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0