Mysiga Måndag

Har haft en väldigt trevlig dag hittills. Jag och M började dagen med att ligga och läsa i solen, underbart. Mysstunden varade tyvärr inte så länge som vi hade velat då ett stort moln bestämde sej för att gömma undan solen redan efter en timme. Nåja. Vi fortsatte dagen med en sväng på stan. Jag lämnade in min ring för slipning och M's nya armband för förkortning. Sedan tog vi en fika på en uteservering. Passade också på att göra en ny runda i skobutiken där mina Hilfiger finns. Jag testade dem och bestämde mej för att, hör och häpna, inte köpa dem. Av någon orsak var dom helt enkelt inte så fina idag som förra gången jag såg dem. Det samma gällde Gina-tunikan. Den var jätteful då jag väl hade den på mej idag. Synd.

Nu är jag hemma igen och ska jobba med min uppsats, mindre trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0