Sovmorgon

Blev sovmorgon idag eftersom vi igår satt uppe och kollade på matchen mellan Sverige och Kanada. Som alla säkert vet förlorade ju Sverige. Matchen var intressant, men också denna gång var det kommentatorerna som var mest underhållande. Varför kunde dom inte bara säga; "Jahapp, denna gång var Kanada mycket bättre än oss". ? Dom gav en massa förklaringar till varför Sverige förlorade, tex. målvakten hade vätskebrist och var trött. Och isen, den var jobbig att spela på. Hihi.

Nu ska i alla fall Finland spela mot Sverige. Jag hejar på Finland, men tror dessvärre att nerverna kommer att göra sej påminda hos lejonen och att svenskarna tar hem bronset. Men vi får se.

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag jobba med uppsatsen igen. Har egentligen lust att gå till stan, men det blir nog inget av det. Jäkla uppsats.

Kommentarer
Postat av: e

jo så blir d väl..med nerverna..men ska kolla iallfall...hoppas svenskarna är så trötta från igår att dom int orkar någo...d blir liv i luckan om svenskrna vinnet här:)meen nu ska ja till stan o kolla på ring..igen..måst snart bestämma mig och beställa..

2008-05-17 @ 12:13:50
Postat av: Anonym

Hey there! Kämpa på, du är så nära nu! kram

2008-05-17 @ 15:48:55
URL: http://inzpiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0